Posted on

יום כיף לעובדים – טיול רייזרים בצפון ופיינטבול

טיולי רייזרים בצפון – יום גיבוש וכיף בצפון

בין אם אתם מחפשים יום כיף לעובדים או יום גיבוש למשפחה הנרחבת או אפילו אם אתם קבוצת חברים שמחפשת הרפתקאות חדשות, אתם מוזמנים להגיע לטיול רייזרים בצפון בחוויה בגלבוע ליום עמוס חוויות. בצפון , ובמיוחד בגלבוע ניתן להנות בכל ימות השנה ממזג אוויר נפלא, נוף מטריף ושלל פעילויות שוברות שגרה מגבשות.

מגיעים כל בוקר למשרד ואתם מרגישים שחוקים? אז למה שלא תשברו את השיגרה ותצאו עם כל צוות העובדים ליום גיבוש וכיף בצפון הארץ.

רק ליום אחד בודד להשאיר את דאגות היומיום מאחור, לצאת מהעיר האפרורית ולהגיע ליום כיף מלא אקשן, הנאה וגיבוש.

אז בין אם אתם עובדי החברה או מנהליה, יציאה לפעילות של טיול רייזרים בצפון הארץ תעלה לכם את המוטיבציה ותשפר את מצב הרוח.

ימי גיבוש, כשמם כן הם, נועדו לגבש את העובדים ועל מומלץ לבחור בפעילות לא שגרתית ומלאת אדרנלין שתגרום לכל צוות העובדים להפטר מן הלחץ והבגדים המעונבים וללבוש חיוך שלא ירד מהפנים לאורך כל היום. טיול רייזרים בצפון יגרום לחזון הזה להפוך למציאות מהר מאוד.

יום הכיף שלכם בגלבוע -רייזרים, פיינטבול וארוחה

דמיינו לעצמכם יום שמתחיל בנסיעה לכיוון הגלבוע, הנוף מתחלף לירוק, שקט ופסטורלי ואתם? אתם ממהרים לעלות על רכבי רייזר מדליקים שיקחו אתכם לחוויה מוטורית מעוררת אדרנלין.

בין שבילים ודרכים פתלתלות, פריחת רקפות ואירוסים זקופים, כשהמשקפיים מתמלאות אבק ובוץ ניתז לכל עבר… וואו איזו חוויה מ-ט-ו-ר-פ-ת-!

את המסע תמשיכו לעבר מגרש הפיינטבול בו תכנסו לזירת הקרב, עטויים קסדות וחמושים ברובי צבע. כאן כבר לא תוכלו להבדיל מי המנכ”ל ומי הפקיד, כולם צבועים בשלל גווני הקשת והחוויה היא בלתי נשכחת.

וכשמגיע הזמן לנוח ולהירגע, נושמים טוב את אוויר הגלבוע, הטבע בשיא יופיו נפרס למולכם וניתן להרגיש את אווירת החופש בכל איבר בגוף.

את היום מומלץ לסיים בארוחה טובה באחת ממסעדות האזור.

את יום הכיף תוכלו להתחיל במשחק פיינטבול מלהיב ומאתגר.

משחק פיינטבול בצפון לצוות העובדים זו דרך מצויינת לפתוח את הבוקר. מלבד החוויה יוצאת הדופן והקפצת האדרנלין בדם, יוכלו העובדים לשפר את הדינמיקה הקבוצתית, לקיים עבודה בצוות ולבנות אסטרטגיה. כל אלו באים לידי ביטוי בעבודה היומיומית במשרד ועל כן זו דרך נפלאה ללמד את צוות העובדים ערכים של מנהיגות, חשיבה יצירתית, פרגון הדדי ועוד.

אחרי שפרקנו אנרגיה, הגיע הזמן לגמוע את הנופים המהפנטים של הגלבוע.

טיול רייזרים בנהיגה עצמית

טיול רייזרים בצפוןאחת הדרכים היותר כיפיות לעשות זאת, היא באמצעות טיול רייזרים בנהיגה עצמית . רכבי הרייזר RZR יקחו אותנו לפינות החמד החבויות של העמקים והגלבוע, בתוך יערות פראיים ופריחות נפלאות ולעבר תצפיות עוצרות נשימה.

הנסיעה בטרקטורוני רייזר היא בדרך שטח עמוסת אתגרים וחוויות, עליות , ירידות , שיפועים, שלוליות ושבילים.

רכבי הרייזר ( SIDE BY SIDE RZR ) בטוחים מאוד לנסיעה ומאפשרים לכל ארבעת הנוסעים נסיעה מוגנת על ידי רתמות בטיחות לכל נוסע וידיות אחיזה. בכל רכב רייזר ישנם 4 מקומות ישיבה ובתחילת הנסיעה יקבלו כל המשתתפים תדריך בטיחות. לאורך כל המסלול ילווה את הטיול מדריך מנוסה ומקצועי.

תאמינו לנו, אין דרך טובה יותר לגיבוש העובדים או בני המשפחה.

אז קדימה, תארזו את המשרד או את המשפחה ותעלו על האוטו, אנחנו מחכים לכם בחוויה בגלבוע.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *